Sağlıklı Çözüm
İnternet teknolojisinin gelişmesiyle geleneksel iletişim araçlarının yanı sıra sosyal medya gibi iletişim ve etkileşim araçlarının kullanımı artmıştır. Bu süreçle eş zamanlı olarak Genel Müdürlüğümüz bünyesinde, devlet-vatandaş etkileşiminde öncü ve yenilikçi bir hizmet anlayışıyla sosyal ağlarda süreç yönetiminin desteklenmesi, tarama ve takiplerin yapılabilmesi amacıyla “Sağlıklı Çözüm” adlı sosyal medya hesapları oluşturulmuştur.
2016 yılı Ekim ayından itibaren sosyal medyanın nabzını tutan Sağlıklı Çözüm; Facebook, Twitter, Instagram gibi sosyal medya platformları üzerinden hizmet sunmaktadır. Sosyal medya platformları aracılığıyla sağlık sistemi işleyişi ve sağlıkla ilgili vatandaşlarımızdan gelen talep, öneri, şikâyet ve teşekkürlerin en kısa sürede Bakanlığa iletilmesi ve çözüme kavuşturulması sağlanmaktadır.
7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren Sağlıklı Çözüm Birimi tarafından günlük olarak büyük bir özenle sosyal medya paylaşımları taranmakta, paylaşımların analizi yapılmakta, başta paylaşım sahibi olmak üzere yetkili mercilerle Alo 184 SABİM Hattı üzerinden iletişime geçilmekte, süreç takibi yapılmakta ve çözümle sonuçlandırılmaktadır..
İletişim Kanallarıhttps://sagliklicozum.saglik.gov.trTWİTTERFACEBOOKİNSTAGRAMSABİM